Responsabilitati:
- Acționează în calitate de suport al Serviciului de resurse umane pentru domeniile compensații și beneficii, călătorii, gestionarea timpului, ocuparea forței de muncă și plasare, punând accentul pe serviciul clienți;
- Consultă clienții prin telefon pentru toate produsele de resurse umane;
- Demonstrează interes și empatie în toate interacțiunile cu clienții;
- Prelucrează cererile scrise în format electronic (e-mail, chat, AMS, SAP)
- Inregistrează, clasifică și finalizează comenzile clienților în sistemul de gestionare a comenzilor (AMS) sau le transmite către departamentele de back-office;
- Menține o strânsă colaborare cu șeful de echipă, precum și cu departamentele de back office;
- Menține documentația și procedurile privind informațiile referitoare la procese în sistemul de gestionare a cunoștințelor;
- Urmărește și procesează problemele și reclamațiile privind calitatea serviciilor și escaladează problemele în conformitate cu procedura de escaladare;
- Răspunde la întrebările angajaților, managerilor sau candidaților utilizând instrumentele de cunoaștere și sistemul disponibil al Centrului de contact;
- Sugerează metode de actualizare, simplificare și îmbunătățire a proceselor, procedurilor și tehnologiilor.
Candidatul ideal:
- Competențe lingvistice: Germană fluent, cunoștințe de limba engleză
- Minim – diplomă de bacalaureat
- Cunoștințe în gestionarea sistemelor IV (AMS, SAP, MS-Office)
- Experiență în domeniul asistenței clienților și capacitatea de a oferi în mod constant servicii de înaltă calitate pentru clienți într-un mod profesionist
- Munca independentă
- Spirit de echipă, atitudine centrată pe client, inițiativă proprie, capacitate de ascultare