Global Process Owner

inactiv

Global Process Owner

  • English, German
  • HR
  • Bucharest, Timisoara

Responsabilităti:

  • În calitate de arhitect de proces global în cadrul organizației noastre, ești responsabil/ă pentru designul procesului global al unui produs specific HR
  • Te ocupi de designul proceselor de afaceri prin mai multe soluții tehnologice pentru a fi în concordanță cu standardul proceselor
  • Cu o abordare centrată pe client, echilibrezi cerințele bazate pe eficiență, calitate și experiență
  • Promovezi schimbări benefice în cadrul organizației
  • Conduci inițiativa de îmbunătățire a proceselor care va contribui la strategia noastră generală de resurse umane
  • Ești un înlocuitor pentru echipa de conducere Hire-To-Retire și analizezi soluțiile viitoare în zona de domeniu
  • Analizarea sistemelor generale complexe și a proceselor existente pentru a identifica și evalua potențialul de optimizare din punct de vedere al eficienței și calității în domeniul sarcinilor strategice de nivel înalt
  • Dezvoltarea și punerea în aplicare a conceptelor pentru hărțile proceselor holistice, inclusiv toate interfețele (E2E) 
  • Elaborarea și implementarea măsurilor pentru a elimina punctele slabe sau lacunele din procese, luând în considerare transferul tehnologiilor;
  • Coordonarea digitalizării proceselor IT
  • Dezvoltarea și implementarea conceptelor pentru a îmbunătăți procesele de nivel înalt, modelele de date și standardele de calitate
  • Planificarea, implementarea și monitorizarea strategică a măsurilor de asigurare a calității
  • Definirea și monitorizarea acordurilor în concordanță cu obiectivele de calitate, indicatorii cheie de performanță legați de proces
  • Elaborarea principiilor pentru managementul calității, inclusiv instrumentele utilizate
  • Consilierea privind proiectarea sistemelor și a proceselor, de obicei la nivel de conducere, de exemplu, în ceea ce privește dezvoltarea agilă și metodele de inginerie a proceselor.
  • Realizarea unei coordonări la nivel înalt cu cei implicați în proces, de obicei la nivel de management; Managementul interfeței
  • Proiectarea și efectuarea verificărilor/audituri interne/externe
  • Gestionarea proiectelor aliniate strategic

Candidatul ideal:

  • Respectarea timpilor de livrare, calitatea și managamentul bugetului sunt în ADN-ul tău
  • Studii superioare (master sau echivalent), de preferință în administrarea afacerilor, economie, informatică de afaceri sau un domeniu de studiu comparabil
  • Experientă de cel puțin 5+ ani într-o poziție similară
  • Cunoaștere și experiență IT solidă în domeniile tehnologiei HR, cum ar fi Employee Central, SuccessFactors, SAP HCM sau alte tehnologii
  • Experiență în coordonarea proiectelor internaționale
  • Expert/ă într-un proces de resurse umane (de exemplu, recrutare, timp și prezență, plecări, compensații și beneficii etc.)
  • Familiarizat cu lucrul în organizații mari
  • Abilități bune de comunicare cu diferite grupuri țintă
  • Fluent în limba germană și engleză

Deutsche Telekom Services Europe (DTSE) a fost înființată de Deutsche Telekom AG și oferă servicii de asistență, cu accent pe resurse umane, pentru amprenta europeană a grupului DT.

Alăturați-vă nouă în acest mediu internațional și veți fi expus la multe competențe, culturi și limbi diferite.

Dacă doriți să vă alăturați acestei echipe inovatoare și să profitați de oportunitatea de a face parte dintr-o companie în creștere, aplicați acum!

DTSE-RO se angajează să respecte principiul egalității de șanse la angajare pentru toți angajații și să ofere angajaților un mediu de lucru lipsit de discriminare și hărțuire. Toate deciziile de angajare la DTSE-RO se bazează pe nevoile de afaceri, cerințele postului și calificările individuale, fără a ține cont de rasă, culoare, religie sau convingeri, origine națională, socială sau etnică, sex, vârstă, handicap fizic, mental sau senzorial, orientare sexuală și identitate de gen.

DTSE-RO nu va tolera discriminarea sau hărțuirea pe baza oricăreia dintre aceste caracteristici.

Aplicând pentru acest loc de muncă, acceptați declarația de confidențialitate a DT:

Pentru a procesa candidatura dvs. online, colectăm, procesăm și utilizăm datele dvs. personale. Vom trata datele dvs. în mod strict confidențial, în conformitate cu prevederile legale.

Prin trimiterea candidaturii dumneavoastră, sunteți de acord ca datele dumneavoastră să fie prelucrate electronic, inclusiv de către terți. Datele sunt transmise doar furnizorilor de servicii de resurse umane care au fost atent selectați de Deutsche Telekom AG.

Pentru informații detaliate, citiți protecția locală a datelor atunci când aplicați pentru un post de muncă în cadrul Deutsche Telekom Group.

Get things done

Trimite-ne CV-ul tău și haide să ne cunoaștem mai bine!

Ai aplicat cu succes la DTSE România.
Mulțumim!
Unable to send your application, please try again later.

    #WeMakeItHappen for you

    Lucrează în ritmul tău și în domeniul care te pasionează. De restul ne ocupăm noi.

    Fii parte din universul nostru Magenta

    Trimite-ne CV-ul tău și rămâi conectat la oportunitățile noastre de carieră.

    Imaginează-ți că locul tău este aici

    Alege un oraș și vizitează-ne birourile printr-un tur virtual!

    Imagine yourself working here