Responsabilități specifice
– Analiza proceselor de HR, identificarea și implementarea optimizării proceselor pentru dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor operaționale de HR (standardizarea / automatizarea proceselor de producție HR);
– Conducerea dezvoltării ulterioare a sistemului existent bazat pe KPI pentru controlul și identificarea punctelor slabe ale proceselor;
– Participarea activă la transformarea proceselor într-o organizație end-to-end și implementarea de îmbunătățiri ale eficienței și calității;
– Aplicarea de metode analitice și statistice, conform Six Sigma;
– Identificarea oportunităților de reducere a defectelor;
– Participarea la proiecte naționale și internaționale;
– Contribuție activă la dezvoltarea ulterioară a modelului de proces țintă;
– Crearea și întreținerea documentației, in ARIS (Process Knowledge Management Tool);
– Participarea la pregătirea și întreținerea instrucțiunilor de lucru și a ajutoarelor de lucru, precum și la cursuri de formare.
Experiență și competențe necesare
– Vorbești fluent limba germană;
– Diplomă universitară;
– Abilități de raportare;
– Experiența în domeniul resurselor umane este preferabilă;
– Experiență în domeniul serviciilor partajate;
– Cunoștințe și experiență în gestionarea proceselor;
– Cunoașterea proceselor și instrumentelor de resurse umane;
– Bune cunoștințe de metode analitice și statistice pentru îmbunătățirea sistematică a proceselor, abordarea “Six Sigma”;
– Manieră competentă, autentică și încrezătoare;
– Putere intelectuală conceptuală și acțiune orientată spre soluții, precum și capacitatea de a sprijini procesele de luare a deciziilor;
– Stil de lucru cooperant, competență socială și atuuri comunicative;
– Experiență în pregătire, descriere și prezentare;
– Disponibilitatea de a călători în cadrul proiectelor.