Despre Deutsche Telekom Business Services Romania
În România, Deutsche Telekom a înființat un centru de servicii partajate în București și Timișoara – Deutsche Telekom Services Europe Romania (DTSE Romania), care oferă servicii cu funcții de suport, cum ar fi resurse umane, contabilitate, raportare și finanțe, precum și servicii de suport IT pentru aceste linii de afaceri, pentru întreaga amprentă europeană a Deutsche Telekom începând cu iulie 2013.
Ne concentrăm pe:
- cele mai bune experiențe pentru clienți
- furnizarea de servicii de înaltă calitate
- condiții de lucru excelente
- creșterea prin inovații
- îmbunătățirea continuă a competitivității prin digitalizare
Responsabilități cheie
- Operarea sistemului productiv SAP BW, de exemplu, efectuarea și monitorizarea încărcărilor de date
- Analiza subiectelor incidentelor de nivel 2 și 3, remedierea erorilor
- Dezvoltări minore de backend și frontend (de exemplu, modificări ale modelului de date, fluxului de date, obiectelor necesare etc.)
- Dezvoltări minore în sistemele sursă (extractoare)
- Testarea (inclusiv teste de regresie) și acceptarea noilor dezvoltări înainte de punerea în funcțiune
- Lucrul în mediul agil
Profil de competențe
- 2+ ani de experiență în implementarea SAP BW: Proiectarea arhitecturii LSA++, extragerea și modelarea datelor (BW clasic și BW on HANA/BW\4HANA), cunoștințe ABAP privind variabilele de ieșire ale utilizatorului, rutine, dezvoltarea de surse de date personalizate, lanțuri de procese, performanță și tuning
- Experiență în Analysis for Office (proiectare de interogări, macro-uri, VBA).
- Experiență cu toate tipurile de furnizori de informații BW, inclusiv ADSO și furnizori compuși
- Cunoștiințe în modelarea interogărilor Bex și noțiuni de bază de planificare integrată BW nu sunt obligatorii, dar sunt benefice să le ai
- Limba: Engleză fluentă, scrisă și vorbită, cunoștințe de bază de limba germană sunt binevenite.
Abilități interpersonale
- O abordare temeinică și metodică a muncii;
- Proactivitatea în ceea ce privește serviciile pentru clienți este esențială;
- Flexibilitate și receptivitate la schimbarea tiparelor de lucru și a cerințelor;
- Abilități foarte dezvoltate de comunicare interpersonală.