Responsabilități:
- Oferire suport pentru Deutsche Telekom Services Europe în domeniul administrării locurilor de muncă și in teme și procese relevante legate de resurse umane.
 - Procesare tichete legate de resurse umane prin utilizarea instrumentului nostru de gestionare a fluxurilor de lucru (AMS), respectând legislația germană și acordurile de muncă ale grupului Deutsche Telekom.
 - Menținere documentatie legata de procese și proceduri speciale în sistemul nostru de gestionare a informatiilor relevante.
 - Elaborare idei pentru a actualiza, simplifica și îmbunătăți procesele, procedurile și documentele noastre.
 - Sprijină gestionarea întrebărilor frecvente pe baza feedbackului clienților sau a noilor cerințe.
 
Candidatul ideal:
- Competențe lingvistice: Germană fluent (vorbit și scris), limba engleză este un avantaj.
 - Diplomă de licență /student in curs
 - Cunoștințe în manipularea sistemelor de procesare a informației (Ticketing Tool, SAP HR, MS-Office) constituie un avantaj.
 - Dorința de a învăța.
 - Spirit de echipă și bune abilități de receptare a informației.