Responsabilitățile cheie ale funcției:
- Lider de proiect în mediul „Raportare și analiză a forței de muncă”
- Implementarea unor instrumente complexe de raportare și structuri de date comune/constante pentru Hire2Retire
- Menținerea unei strânse cooperări cu colegii și diverși clienți
- Alinierea țintelor și obiectivelor proiectului cu toți clienții interesați
- Dezvoltarea conceptului, metodelor și implementarea modelelor de BI și de predicție pentru Hire2Retire
- Definirea criteriilor de intrare și ieșire pentru a asigura măsurarea tuturor proceselor de afaceri de resurse umane din Hire2Retire
Experiență și abilități necesare
- Studii universitare de licență sau master (de preferință)
- Gestionarea proiectelor complexe, aliniate strategic sau gestionarea subproiectelor ca parte a programelor strategice
- Conducerea echipei de proiect
- Planificarea și coordonarea resurselor proiectului în conformitate cu cerințele funcționale și cu scopul proiectului
- Bugetarea și planificarea proiectelor, precum și raportări regulate
- Motivat de automatizare și digitalizare
- Comunicări specifice grupului țintă (sponsor de proiect, membrii echipei de proiect)
- Evaluarea, comunicarea și diminuarea riscurilor suportate.
- Abilități excelente de îmbunătățire a optimizarii proceselor, activităților și sistemelor proiectului
- Abilități excelente de rezolvare a problemelor, gândire critică și analitică
- Lucru independent, stil de lucru bazat pe soluții
- Cunoștințe lingvistice: limnba germană fluent în vorbit și scris
- Team player; proactiv și dispus să învețe